شرایط ابطال گارانتی:
- نگهداری و استفاده ناصحیح و هرگونه آسیبی که موجب تغییر و خارج ساختن محصول از شکل عادی گردد. هرگونه تماس با مایعات که منجر به نفوذ رطوبت به دستگاه از مسیری که حسگر رطوبت در آن تعبیه شده است.
- اقدام به سرویس، تعمیر و یا هرگونه تغییر در محصول توسط کارشناسان فنی و تعمیرکارانی غیر از شرکت سی تلکام
- تغییر یا دستکاری شماره سریال دستگاه یا IMEI
- مشکلات ناشی از نصب نرم افزار های متفرقه که توسط شرکت سازنده تلفن همراه تایید نشده باشد.
- روت کردن(ایجاد تغییرات در سیستم عامل دستگاه) سیستم عامل اندروید گوشی
- انقضای تاریخ گارانتی به منزله ابطال گارانتی می باشد.
هر گونه ایرادی که ناشی از عدم کاربرد صحیح دستگاه توسط کاربر باشد شامل:
- آسیبدیدگی بر اثر خمیدگی، ضربه، رطوبت، ریختن مایعات بر روی دستگاه و نوسانات برقی
- نصب نرمافزارهای متفرقه، روت کردن و تغییر بدون مجوز نسخه سیستم عامل
- انجام تنظیمات اشتباه و یا ویروسی شدن دستگاه
- ممکن است برخی ایرادات که منجر به ابطال گارانتی میشود، در زمان پذیرش تشخیص داده نشود و بعدا توسط کارشناس فنی مشخص شود، لذا معیار قبول و یا رد گارانتی، نظر کارشناس فنی دفتر تهران است و نه کارشناس پذیرش.