Mobile Logo
    account button

    شرایط و ضوابط گارانتی :

  1. مبنای محاسبه زمان شروع گارانتی برای کالاهای تلفن همراه و تبلت زمان فعال سازی و حداکثر 6 ماه پس از زمان اظهار واردات در سامانه جامع تجارت خواهد بود.شایان ذکر است مدت گارانتی 18 ماه است.
  2. مدت زمان پشتیبانی و تامین قطعات(دوره تعهد)، 3 سال از تاریخ شروع گارانتی است.
  3. هزینه ارسال و دریافت محصولات که از طریق نمایندگی ارسال می شود به عهده شرکت می باشد.
  4. با درخواست مشتری، شرکت فاکتوری با ذکر شرح کارهای انجام شده بر روی دستگاه ارائه می نماید.
  5. شرکت در قبال دریافت فرم تکمیل شده اظهارات مشتری و دریافت گوشی، موظف به ارائه رسید پذیرش می ­باشد.
  6. صدور رسید پذیرش برای هرگونه ارائه خدمت(دستگاه شامل گارانتی باشد یا نباشد) الزامی است.
  7. در صورت درخواست مشتری، شرکت  یک دستگاه گوشی به ‌صورت امانی در اختیار وی قرار می‌دهد.
  8. شرکت و نمایندگی ها موظف به اعلام حدود هزینه و زمان تحویل قبل از شروع تعمیرات می باشند.
  9. تبصره: در صورتی که حین تعمیرات عیب جدیدی مشاهده گردد که در هزینه­ ها تاثیر داشته باشد، مراتب حداکثر طی 3 روز کاری، می ­باید به مشتری اعلام گردد.

    حداکثر زمان تعیین تکلیف و پاسخ ­دهی اولیه به مشتری 3 روز کاری می ­باشد.

  10. در طول دوره 18 ماهه گارانتی، چنانچه گوشی پذیرش شود و پس از سپری شدن فرایند کارشناسی فنی، اطمینان حاصل گردد ایراد با تعمیرات قابل رفع نمی ­باشد و دستگاه تلفن همراه پذیرش شده مشمول شرایط ابطال گارانتی نباشد، شرکت موظف است، مادربرد دستگاه مذکور را تعویض نماید.  بدیهی است، در صورت موجود نبودن قطعه مادربرد ، تعویض با دستگاه تلفن همراه مدل بالاتر، مبلغ مابه­ التفاوت می ­باید از سوی مشتری پرداخت گردد.
  11. تبصره:  چنانچه گوشی برای تعویض موجود نباشد، شرکت می ­باید مطابق قیمت کارشناسی شده  با کسر استهلاک سالانه 10 درصد، وجه آن را عودت نماید.

  12. در صورتی که لوازم جانبی دستگاه تعویضی، توسط مصرف کننده خراب یا مفقود و یا استفاده شده باشد، می باید مبلغ آن توسط مشتری پرداخت شود و یا از پک دستگاه تعویضی کسر گردد.
  13. مشتری گرامی در صورتی دستگاه تلفن همراه شما مشمول تعویض در مرتبه سوم پذیرش خواهد گردید که کارشناس فنی شرکت در هر سه مرتبه پذیرش دستگاه، مشکل را از یک نوع ایراد سخت افزاری تشخیص دهد.
  14. در صورت تعلیق فعالیت شرکت، مدت زمان تعلیق به دوره گارانتی دستگاه­ های پذیرش ­شده افزوده می­ گردد و نسبت به شرایط و زمان ادامه خدمات گارانتی دستگاه به شرکتی فعال در آن زمان واگذار خواهد شد و مراتب از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد گردید.
  15. دریافت دستگاه و ارائه رسید پذیرش در دوره گارانتی به منزله تایید گارانتی نبوده و تایید آن منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت است.زمان تعیین تکلیف و اعلام وضعیت گوشی حداکثر 3 روز کاری است.مگر پذیرش هایی که نیاز به تست و گذشت زمان برای بروز عیب دارد.
  16. برای تعویض دستگاه، نیاز به دریافت فاکتور معتبر از مشتری است.

    شرایط فاکتور معتبر شامل موارد زیر است:

    1. دارای سربرگ، تاریخ خرید، مهر فروشگاه و امضای فروشنده باشد.
    2. آدرس دقیق فروشگاه و شماره تماس فروشگاه درج شده باشد.
    3. نام مشتری در فاکتور خرید درج شده باشد.
    4. فاکتور مخدوش نبوده و بدون خط خوردگی باشد.
    5. اطلاعات کامل دستگاه(مدل ، شماره سریال یا IMEI) در فاکتور درج شده باشد.
  17. در صورتیکه حین تعمیرات به دستگاه خسارتی وارد گردد، جبران خسارت وارده تا حصول رضایت مشتری بر عهده شرکت می­ باشد.
  18. کاهش ظرفیت باتری بر اثر استهلاک طبیعی، و یا عدم رعایت دستورالعمل های ارائه شده توسط کارخانه سازنده به عنوان خرابی باتری تلقی نمیشود.
  19. هر گونه خمیدگی، ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی شامل خدمات گارانتی نمی‌شود، خریدار موظف است که در هنگام خرید از سلامت ظاهری دستگاه مطمئن شود، تحویل کالا از فروشنده به معنای دریافت آن به شکل کاملا سالم می‌باشد و پس از آن مسئولیت هر گونه ایراد ظاهری و آسیب فیزیکی بر عهده خریدار است.
  20. ارائه خدمات گارانتی، صرفاً با همراه داشتن کارت و لیبل گارانتی موجود بر روی جعبه محصول مقدور خواهد بود.
  21. کلیه کالاهایی که در دوران گارانتی، تعویض و یا تعمیر می‌شوند تا پایان مدت زمان اولیه، تحت پوشش گارانتی خواهند بود
  22. شرکت بابت محافظ صفحه نمایش(گلس)، قاب محافظ گوشی و هر نوع لوازم جانبی که در زمان خرید در جعبه دستگاه موجود نباشد، هیچ مسئولیتی ندارد.
  23. در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ و نگهداری اطلاعات شخصی مشتری نخواهد داشت و مشتری وظیفه دارد که همواره از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نماید.(حذف اطلاعات گوشی در صورت نیاز جهت تعمیر و رفع نقص، توسط شرکت بلامانع است)
  24. عدم کارکرد صحیح دستگاه به دلیل مشکلات شبکه مخابراتی و یا مشکلات ناشی از همتا ارتباطی با شرکت سی تلکام ندارد.
  25. این شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال فراموشی و یا مشکلات ناشی از رمز ورود و یا الگوی گوشی‌ها، جی‌میل (Gmail) و می اکانت یا اپل‌آی‌دی (Apple ID) ندارد.
  26. اطلاعات تماس

    خدمات پس از فروش ۵۲۸۵۱-۰۲۱

    شنبه تا چهارشنبه ۱۷-۸:۳۰

    پنج شنبه ۱۲:۳۰-۸:۳۰

    info@ctelecom.ir

    تهران یوسف آباد خیابان ابن سینا شایان ۲۳ پ ۹

    سی تلکام لوگو

    افتخار بزرگی است که سالها تجربه واردات (تلفن همراه,تبلت,واچ,ایرپاد و..) فروش و خدمات پس از فروش در این زمینه رادر خدمت شما عزیزان قرار دهیم.امیدست با نهایت یک همراهی شانه به شانه در کنارتان باشیم تا لذت یک خرید ارام و پشتوانه خدماتی مطمئن را لمس کنید.سی تلکام به عنوان یکی از بزرگترین و با سابقه ترین شرکت های وارد کننده موبایل هدف خود را رضایت مشتری,بهبود هر چه بیشتر کیفیت خدمات قرار داده و با تمامی توان در این راستا قدم نهاده است.

    ما را در شبکه های اجتماعی همراهی کنید